هایک ویژن رتبه اول در لیست 50 شرکت برتر امنیتی جهان

security 50 ranking

هر ساله مجله معتبر a&s با جمع آوری اطلاعات مالی از تولیدکنندگان سیستم های امنیتی در سراسر جهان اقدام به انتشار یک رتبه بندی می کند و 50 شرکت برتر امنیتی را در آن قرار می دهد. بر طبق این رتبه بندی تولیدکنندگان سیستم های امنیتی که بیشترین سهم از بازار کل این محصولات را در جهان به خود اختصاص داده اند در جایگاه بالاتری قرار می گیرند. هدف از بیان این رتبه بندی و ارائه آمار و اطلاعات مالی آنها یافتن عوامل و علل موفقیت این شرکت هاست و از خوانندگان درخواست می شود که در این زمینه تحقیقات لازم را به عمل آورند.

در تصویر زیر که از سایت رسمی این مجله گرفته شده است، تعدادی از شرکت های برتر امنیتی قابل مشاهده است. برای مشاهده هر 50 شرکت می توانید به آدرس زیر (بخش security 50) مراجعه نمایید.

لیست قیمت داهوا

 

رتبه هایک ویژن

 

 

هایک ویژن در سال 2017 در رتبه اول این رده بندی قرار گرفته است. البته این اولین باری نیست که هایک ویژن در این جایگاه قرار می گیرد. این شرکت در سال گذشته نیز این عنوان را به خود اختصاص داده بود. جالب است بدانید هایک ویژن در سال 2010 در رتبه دهم، در سال های 2011 و 2012 در رتبه پنجم، در سال 2013 در رتبه چهارم، در سال 2014 در رتبه سوم، درسال 2015 در رتبه دوم و نهایتا در سال های 2016 و 2017 در رتبه اول این رده بندی قرار گرفته است که بیان کننده رشد مدوام این شرکت در طی سال های اخیر است.

خرید دوربین داهوا

 


کپی برداری بدون ذکر نام منبع مجاز نمی باشد.